Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: Fantastická zvířata a kde je najít - původní scénář

Ahojky!
Jak jsem vám včera slibovala, tak dnes jsem si pro vás připravila recenzi! A to konkrétně na knížku Fantastických zvířat :). Chtěla jsem si ji původně přát k narozeninám, ale když jsem ji uviděla u nás v knihovně, což mě dost překvapilo, tak jsem ji brala a nic neřešila :)..

Autor: J.K.Rowling
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 287 stran
Rok vydání: 2017
Hodnocení: 9/10

Kniha, jak už mnozí z vás ví, je napsána v podobě scénáře, čehož jsem se zprvu obávala, jestli mi to nebude dělat problém... Avšak opak je pravdou. Kniha se mi četla velmi dobře (především rychle), ze začátku jsem tedy z toho nebyla obzvlášť nadšená, ale postupem čtení si na tento styl zvyknete :).
Jinak co se týče obsahu knihy, tak ten byl naprosto úžasný! Jelikož jsem byla jako první na filmu, tak jsem si ho krásně představovala v těch jednotlivých scénkách, a teď už vím, že si ho budu muset pustit znova!
Takže za mě opravdu skvělá knížka a proto jí hodnotím 9 body z 10! A ten jeden strhnutý bodík je za to, že kdyby to místo scénáře byla úplně normální knížka, tak by to všechno bylo ještě o chlup lepší, ale tak co se dá dělat..
Každopádně knihu doporučuji, za přečtení rozhodně stojí!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje čtecí návyky - TAG:

Ahoj! Přestože už je asi 20 minut po půlnoci a můj mozek už nefunguje na plné obrátky, tak jak bych chtěla, jsem si pro vás připravila článek, respektive tag :).  Když jsem dnes večer různě brouzdala po internetu a koukala na různé blogy, tak na mě vyskočil tenhle tag, který pojednává o čtecích návycích a docela mě zaujal, takže jsem si řekla, že ho zkusím také.  No, uvidíte sami, jdem na něj! 1.) Máš doma nějaké místo na čtení? : Jelikož doma čtu asi ze všeho nejvíc, tak ano, těch míst mám hned několik..  Nejčastěji a nejraději čtu v mé milované posteli, kterou bych za nic na světě nevyměnila! :) Poté také ráda čtu v obýváku, kde se hezky zavrtám do křesla s dekou a čajíkem. No, a teď v létě jsem samozřejmě dosti trávila čas s knížkou venku, nejraději někde na zahrádce pod stromem, pěkně ve stínku a chlazeným pitím :D. 2.) Záložka nebo kousek papírku, který se válí poblíž? : Já si hrozně potrpím na záložky, takže nepřipadá v úvahu, abych si knihu jen tak založila l

RECENZE: Den co den - David Levithan

Ahoj! :) Dnes jsem si pro vás připravila opět recenzi a to na knihu Den co den od Davida Levithana. Kniha patří do trilogie, což jsem zjistila až na konci knížky :D, ale osobně mi to vůbec nevadí, jelikož jsem si tento příběh opravdu zamilovala.. Takže jsem si hned po dočtení, rezervovala v knihovně další díl! Autor: David Levithan Nakladatelství: CooBoo                                                       Počet stran:  342 stran Rok vydání:  2013                                               Hodnocení: 10/10 Anotace:                                                                             Den co den jiné tělo. Den co den jiný život. Den co den zamilovaný do té samé dívky. Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného, a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a za

PŘEČTENO za červenec a srpen

Zdravím všechny knihomoly! Jelikož již bohužel odstartoval nový školní rok, tak přicházím s novým článkem a to s celkovým shrnutím knih, které jsem za prázdniny přečetla :). Dohromady je jich 10 a teď vám je postupně ukážu. Jdeme na ně! :) První přečtenou knihou jsou Kečupová mračna od Annabel Pitcher. Kniha mě zaujala hlavně obálkou a neobvyklým názvem. Knížka vypráví o dívce Zoe, která se svěřuje pomocí dopisů jednomu vězňovi v Texasu. Provedla totiž něco s čím se nedokáže smířit a proto se to také bojí vyslovit nahlas. Příběh se odehrává v přítomnosti, i v minulosti, což se mi na knize líbilo. Celkově jí dávám 3,5 / 5. Dále je tu kniha spisovatelky, od které jsem si chtěla už delší dobu něco přečíst. Jedná se o Lolu a kluka od vedle od Stephanie Perkins. Kniha vypráví o středoškolačce Lole (její celé jméno je Dolores a já převelice děkuji autorce, že zvolila po dobu vyprávění verzi kratší, jelikož se mi vždy pod jejím celým jménem hned jednoznačně vybaví Dolores Um